کارگاه ریخته گری ارومیه

You are here

کارگاه ریخته گری ارومیه در 10 کیلومتری جاده ارومیه -تبریز و در روبروی شهر ک صنعتی فازیک این شهربنا شده است این کارخانه کارگاههای تولیدی با مشخصات ذیل را درخود جا داده است.

کارگاه ذوب :

کارگاه ذوب این کارخانه مجهز به کوره های مدیوم فرکانس 2 تنی و 1 تنی و یک دستگاه کوره پنج تنی فرکانس شبکه می باشد . ظرفیت تولید ذوب دراین کارگاه روزانه حداقل 40 تن می باشد .

برای ذوبریزی قطعات پیچیده چدنی و صادراتی یک دستگاه ذوبریز OCC50 به ظرفیت 5 تن و قدرت 230KWاستغفاده می شود که قادر است ذوبریزی اتوماتیک و یکنواخت برای کلیه درجه های قالبگیری انجام دهد این ذوبریز توانائی نگهداری 5 تن ذوب قابل استفاده درخود را دارد کار حمل مذاب از کوره به ذوبریز توسط پاتیل های 1/5 تنی فرمان اتوماتیک انجام می پذیر د.

کوره مدیوم فرکانس نصب شده در این کارگاه 1 تنی و ازنوع اینداکتوترم و 2 تنی و 5 تنی از نوع ABB که از شرکتهای معتبر و صاحب نام در زمینه ساخت کوره های القائی می باشند 

 

خط قالبگیری و مدار ماسه 

خط قالبگیری اتوماتیک این کارگاه  به ظرفیت اسمی 180 قالب در ساعت توسط شرکت کونکل واگنر ساخته شده است و ماشین قالگیری و هدایت درجه های این خط کاملا بصور ت اتوماتیک صورت می پذیرد . ماسه مورد نیاز برای این خط از یک کارگاه جنبی با یک آسیاب 50 تنی تهیه می شود و کلیه عملیات ان اعم از آماده سازی -ماسه رسانی و قالبگیری توسط PLC کنترل می شود . 

ابعاد درجه های این خط 52*74 بوده وسیستم کولینگ لاین آن دوطبقه و مناسب برای قطعاتی است که زمان سرد شدن طولانی نیاز دارند .

شات وسنگ زنی :

کارگاه شات و سنگزنی این کاگاه  مجهز به یک شات دوار به ظرفیت 15 تن در روز بوده و کابین هائی به تعداد 20 عدد برای سنگ زنی درآن کارگاه وجوددارد .

محصولات :

دراین کارگاه  قطعات پیچیده تراکتور به سهولت قابل تولید می باشد که می توان به نمونه هائی از قبیل کپه یاتاقان تراکتور ،کمر شکن ،مادگی ،منبع هیدرولیک ،میل لنگ پراید ،گیربکس پیکان اشاره کزد .

در این کارگاه قطعات صادراتی همانند منیفلد فیات تولید وبه کشورهای اروپائی صادر می شود